Oef, alles is voorbij. Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten. Maar hoe ging het nu verder met mij en de prins op het witte paard? Na een maand zijn we gaan samenwonen (ge kent mij, het mag allemaal niet te rap gaan hé) en toen heeft Nils Oscar mij op zijn boot ten huwelijk gevraagd. Het was heel schoon en ik heb geen moment getwijfeld. Ons trouwfeest was fantastisch. We hebben de fotografen van de boekskes kunnen weghouden (alleen Verdickt is erin geslaagd om toch een foto te nemen) Heel Antenne was er, we hebben gefeest tot de vroege uurtjes. Daarna zijn Nils Oscar en ik vertrokken met de boot naar de Waddeneilanden (ik weet het, niet echt exotisch maar we konden niet lang gaan, ik heb een show te maken remember?) Het was een super week: de zee, het strand en elkaar. Eindeloos gepraat over onze dromen. Nils Oscar over zeilen, ik over mijn werk. En we hebben een compromis kunnen maken. We hebben een woonboot gekocht en wonen vlakbij Antenne. Het is er heel knus. We hebben een slaapkamer, badkamer, een kleine keuken, een enorm terras en dan nog een heel klein kamertje…. Voor een heel lief baby’tje. We gaan haar Marie noemen. Jammer dat mijn papa haar niet zal zien.

Met “ons Emmaatje” is alles goed gekomen. Ik hoop voor jullie hetzelfde en remember: “Altijd jezelf blijven.”

Love and kisses

Emma