Het is op een simpele nee uitgedraaid. Philippe kan het moordspel niet maken. Zelfs al zou de zender akkooord zijn. Antenne heeft geen centen meer. het was gewoon misschien te mooi om waar te zijn. Carrière maken voordat ge afgestudeerd zijt… Misschien nog goe, nu heb ik tijd genoeg om mij op de examens te focussen. Tenminste als Ignace mij gerust laat. Die is hier gisteren binnengevallen, ge wilt niet weten hoe. HElemaal in kostuum sprekend over ons, dat ze ons niet kapot krijgen… Hij had zelfs een ketting met een hartje bij… En dan ineens pakte hij mij vast. Echt vies, ik snap niet waar hij dat ineens vandaan haalt. Ik heb hem eens goe gezegd dat hij dat kan vergeten. … Spijtig dat zo iets moest gebeuren. Maar ik denk dat ge met Ignace beter duidelijk zijt.
Groetjes en op naar de volgende 100 pagina’s
Emma

