Hey schatjes,
Merci voor al dat gratis advies. ik ben eigenlijk wel al voor 99% beslist dat ik HET ga doen. (en dan bedoel ik naar Feniks gaan) Over de terugkomst van Nils Oscar heb ik ook iets horen zeggen maar dat doet mij eigenlijk niks meer. Ik ben gelukkig bij Steve, helemaal anders dan bij Nils Oscar, dat was altijd zo stroef en zo serieus. Allez soit het is een toffe gast en hij ziet er ook heel sexy uit maar .. het is soms precies meer een grote broer dan wat anders. En bla bla bla, zit ik hier op de vooravond van mijn grote carrièresprong over Nils Oscar te lullen. Tijd voor een goei kopke yoghi tea (van Fie gekregen) en dan hopelijk zachte dromen.
met dank aan jullie allemaal, (Oh en mijn lievelingspersonage in thuis is dien loodgieter die ook in steracteur heeft meegedaan, de gast kan niet zingen maar die oogskes staan altijd zo vol vuur)
Emma

