Sorry mensen. Het is al lang geleden. Ben de laatste tijd veel op stap geweest. plezant. Maar…. Is het niet snel dat ge al na een week moet vaststellen dat uw lief dingen verborgen houdt voor u? Begin soms zo te twijfelen. Langs de andere kant is Steve zo lief. Hij meent het echt wel goe. Hij wil mij zelfs meenemen naar een andere zender. Als redactrice. Dit is zo’n grote kans voor mij. Ik weet dat ik het moet doen en toch wringt er iets. Ik voel mij zo verbonden met Antenne. …. Ik zal blij zijn als het weekend om is. Maandag moet ik beslissen of ik meega met Steve. Eigenlijk denk ik wel dat ik het ga doen. Uiteindelijk zullen Philippe en Birsen dat ook wel verstaan. Ik moet toch ergens beginnen. Ik zit al zo lang op die receptie. … Ik weet niet of jullie tijd hebben, maar elke advies is meer dan welkom.
Emma

