New Guy

Ik heb gisteren eigenlijk wel een fijn gesprek gehad met Steve, die nieuwe op Antenne. Hij is zo grappig en vlot. Tegen hem kan ik tenminste gewoon doen, we hebben echt goe gelachen. Bij NO was alles altijd zo serieus, als ik hem zag wist ik nooit wat zeggen.

Terwijl Steve… Echt wel fijn dat die erbij is gekomen. (NO is nog maar weg of ik denk al aan de volgende…) grapje, ik wil gewoon zeggen dat ik mij terug beter voel. Dat komt ook wel omdat het met Birsen terug okΓ© is. Ben mij bij haar gaan excuseren. Ze was zo lief. Birsen is echt een oermoeder, ik voel mij daar zo goe bij. Zo relaxed. Veli mag zijn beide pollekes kussen met zo’n topvrouw.
Nog eens merci voor alle berichtjes (ik heb al wallen onder mijn ogen omdat ik elke avond te lang voor mijn computer blijf plakken)

PS gisteren naar Tien uur Tien gekeken? Die rubriek van Steve: schitterend gewoon!!!

