Hey hey

Dit weekend was zalig. Zo’n mooi weer. Ik wou eigenlijk naar de film gaan maar ben gaan wandelen in’t stadspark. Zalig met een boek op de bank. En in plaats van te lezen wat kijken naar de mensen. Iedereen had deugd van het goei weer: lachende gezichten overal. Zouden mensen in zonnige landen meer lachen of geraakt ge daar aan gewoon? Dit geheel terzijde want daarna sloeg het noodlot toe. Ik had mezelf getrakteerd op ne crème.

Mmm een bolleke aardbeien en een bol chocola. En moet het nu lukken dat ik net als ik mijn eerste hap wil doen, zo’n rottige duif bovenop mijn bol ijs kakt. Kunt ge dat geloven? Zo’n klein bolleke ijs. En toch net op die plek laat zo’n duif haar behoefte naar beneden vallen. Soit, ik heb mijnen dag er niet door laten verknoeien. De ijsman stond er nog en ik heb zelfs een gratis ijsje gekregen toen ik vertelde wat er was gebeurd….

Zoals ge ziet lacht het geluk mij toe.XX

